Vacker och mästerlig hockeyporr

Jag tycker synd om er klena jävlar som inte ser finalmatchen. Detta är underbart och en kanonmatch och det tycks inte finnas någon hejd på Canadas obegripliga styrka. Gång på gång blir man imponerad över deras förmåga att alltid kunna ta sig tillbaka och alltid visa hjärta. Vinna till varje pris-mentaliteten är vacker och för en dramaqueen som jag är det här bättre än lördagsgodis.

---

Gällande bronsmatchen. I dag gick det fel. Av någon anledning missförstod jag och trodde det var bronsmatchen som skulle spelas klockan 2 och att finalmatchen inte var förrän i morgon. Gissa om jag blev en aning snopen, bitter och vansinnig när jag fick höra att småkronorna redan spelat? Men att det blev en fin seger gör förstås att det känns lite bättre och att jag slipper gräva ner mig för allmän bespottning.

---

Nu är det dags för upplösningen. Heja Canada!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du missade inte så mycket, det var inte ens spännande i många minuter. Rena rama håkki-förnedringen! Tråkigt i en bronsmatch...

2010-01-06 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...