20 juli - en av årets två viktigaste dagar

Grattis Kung Forsberg på 37-årsdagen!

Och under tiden som hockeyguden (förhoppningsvis) avnjuter födelsedagsfrukost på sängen så drar jag till stan på ett möte för att diskutera lite kommande jobbuppdrag. Ska bli väldigt intressant och jag känner mig riktigt taggad!

Efteråt tänkte jag spendera några timmar på biblioteket (någon som vill joina?) för research och allmän påläsning. Tänkte ta tag i allt annat också som släpat efter. Lagningen av kära Bobcat har ännu inte blivit gjord och jag saknar honom. Nuvarande mobilen är ett skolboksexempel på hur en telefon inte ska fungera. Den gör precis som den vill och är inte ens värd ett namn. Nej, jag får ringa och boka tid för healing av Bobcat nu så han snart kan bli frisk.

I kväll firar jag, som alltid när The God fyller år, med tårta. Tror det blir daimtårta den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...