"Goda vänner kommer alltid tillbaka!"

Ibland ramlar man över något skrivet av en vis person och som gör att man mår sååå mycket bättre. Saltet i såren sköljs bort och man vågar känna lite hopp om att det någon gång ska kunna läka.

"Man glömmer aldrig en god vän, även om man ibland blir påmind av att den inte finns inom räckhåll just nu. Det är både rätt och fel att säga att en vänskap måste vårdas. Den måste vårdas för att upprätthålla en kontakt, men det betyder inte att vänskapen är helt slut när man är ifrån varandra."

Och även om det där kanske mer passar in på ett rivsår än på krossår och skärsår som jag har, så suger jag åt mig. Och hoppas.

Annars då? Jag laddar för att se på TV snart igen och lyssnar på Unchained Melody.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...