På lördag smäller det!

Då kommer äntligen älskade Jojjon till Sverige! Jag saknar min trollunge så det gör ont och det ska bli underbart att träffa henne igen. Vi har inte setts sedan i vintras så nu är det hög tid. Vi har massor att ta igen och det känns som att jag får boka in henne på heltid under tiden hon är här så jag vet att vi hinner med allt.

Jag ser fram emot en massa grillkvällar, filmmys, systerligt delande på chokladkakan (det är det bästa med Jojjon, hon tål inte choklad så jag får allt själv), utekvällar på bryggan, musikpeppande i bilen, hockeysurrande och galet fnissande. Och förstås en massa stök och bus med Ems, Sassa, Åsman och Murke!


                   
                                                        Jag och min lilla darling

Och fan. Jag tror jag vill bli blond igen. Eller? Vilket evigt dilemma det där är. Hur man än gör så kvarstår alltid den frågan som ett av livets största problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...