Såja älskade hår, mamma ska ta hand om dig i höst också

Hösten, hockeysäsongen och nya läsåret närmar sig och då är det på sin plats att jag handlar hem hårprodukter. Jag har siktat in mig på Redken All Soft-serien och kör på ett kit med:
   
   ♦ Redken All Soft Schampoo
   ♦ Redken All Soft conditioner
   ♦ Redken All Soft Heavy Cream

Jag har inte provat omtycka All Soft-serien tidigare eftersom att jag varit rädd att den ska bli för tung för mitt hår. Men nu är jag beredd att ge den ett seriöst försök. Tänker också slå till på värmeskyddet Redken Smooth Down Heat Glide Leave-In Serum som är från den snäppet tyngre serien. Okej, risken är att mina fina strån blir helt nedtyngda av de här produkterna, men håret är i stort behov av fukt och jag tror att detta kan vara till stor hjälp. Värt ett försök, alltså! 

Redken All Soft Superpaket i gruppen Varumärken A-Ö / Redken / Redken paket och presentkit hos Bangerhead.se (SA000006)Redken Smooth Down Heat Glide i gruppen Varumärken A-Ö / Redken / Redken Smooth Down hos Bangerhead.se (18010374)
     Redken schampo, Redken balsam
     och Redken inpackning
                                                             Redken värmeskydd

                                                                                                                  Bilder: Bangerhead

Dessutom tänkte jag passa på att beställa mitt favoritansiktsvatten från Ole Henriksen och våga mig på att testa en (för mig) ny ansiktsrengöring från samma märke. Den sistnämnda ska passa bättre för torr och känslig hy vilket jag tror kan behövas i vinter.

Men... Den här beställningen får jag ta itu med i morgon för nu är det sängen som kallar. Dessutom borde jag kanske vänta tills jag är tillbaka i Sundsvall? Onödigt att släpa på än mer hårprodukter i resväskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...