The Power of Good-Bye

Har haft en rätt så jobbig dag med mycket tråkigheter och annat negativt. Allt understödjs dessutom av min huvudvärk som inte vill ge med sig i dag heller. Är milt sagt vansinnigt irriterad på det. Den snor energi och får mig att tycka allt är mycket värre än vad det är. 

Har dessutom insett att jag har en hel del att fundera kring och bestämma mig för hur jag vill ha det. Har alltid studsat genom världen med klara mål och med en känsla av att alltid veta vad jag vill och hur jag vill ha det. Nu är det inte så längre. Vägen dit jag velat är så knacklig att jag till och med börjat fundera på att byta riktning. Skulle gjort vad som helst för att ha min saknade vän att prata och diskutera med nu.  

Förutom det negativa så har dagen bjudit på en del positivt också. Men sådana här dagar så blir det svårt att orka knna någon större glädje. Tråkigt när det är så. Ska rycka upp mig nu snart - helst i går - men har liksom ingen ork till det. Irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...