Varför föddes inte alla andra utan talförmåga?

Dags för fika med Ems och Murke. Jag har redan planerat in dagens diskussioner.

1. Om mig och min framtid (50 procent av tiden)
2. Snart stundande hockeysäsongen (20 procent av tiden)
3. Kung Forsberg i allmänhet (10 procent av tiden)
4. Vad som helst som Ems vill prata om (10 procent av tiden)
5. Fritt fram för Murke att ta ton (9 procent av tiden)
6. Jag ondgör mig över att jukeboxen inte fungerar och att ingen någonsin fixar den, avdelning: det var bättre förr (1 procent av tiden, det går nämligen snabbt eftersom den monologen går på ren rutin).

Hoppas detta blir 100 procent. Annars får vi minska Murkes tid helt enkelt eller plussa på min, det är helt okej. Och om Sassa hänger på får hon ta Murkes tid.

Det är ungefär så här mycket jag hinner med att skriva för nu hör jag hur gula faran är på ingång. Och jag är förstås inte klar än. Men Ems klarar sig nog ett tag. För är det någon som är värd att vänta på så är det jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...