Hemma i Värmland

I går åkte jag, och tydligen resten av hela Sveriges befolkning, tåg hela dagen. Roligt. Nåja, nu är jag hemma i Arvika och det firas med lite inköp från H&M och så blir det grillning i kväll. 


       
             

Klänningarna och t-shirten kostade 49,50 kronor styck, kanonpris! Bh och trosor, 79 kronor respektive 29 kronor. Skulle kanske inte köpt de här kläderna för mer pengar än så här, men sommarkläder går alltid åt.

Nu, ringa Ems. Sedan: Skicka in en artikel och därefter njuta i solen av att göra ingenting.

---

Flyers vann ju också. Jag och Majk har redan planerat in de kommande hockeynätterna och även om jag trott på Chicago så har jag faktiskt en bra känsla i kroppen. Go Flyers go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...