37 frågor och svar om Fröken Bitter

Jag hittade en lista där man ska skriva om en älskad vän. Hade helst velat skriva om Kung Forsberg, men av någon anledning så valde jag istället min vapendragare Fröken Bitter.

  

1. Vad heter hon? Fröken Bitter
2. Hur gammal är hon? 23
3. När träffades ni sist? I måndags.
4. Vad har hon för hårfärg? Mörkbrunt, urtvättat.
5. Brukar hon färga håret? Inte mer än genomsnittet.

6. Vilka färger har hon haft? De flesta.
7. Vad har hon för parfym? Naomi Campbell och Escada, gissar jag på.
8. Är hon galen? Ja.
9. Vad är erat bästa minne? När MODO vann med 9-1 över Timrå. Eller när Kung Forsberg gjorde mål mot Djurgården. Eller nja...
10. Har ni många minnen ihop? Ja.

11. Vart bor hon? Söråker big city.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej men vi har varit halvvägs på väg många gånger, om det gills.
13. Är du avundsjuk på henne? Ja, men inte på hennes invaliditet.
14. Vad heter hennes syskon? Sofie och Louise.
15. När träffades ni första gången? 2005?

16. Vad kan hon göra på helgerna? Passa upp på mig, anpassa sitt liv efter mig. Bädda ner mig, väcka mig, släpa upp mig. Helt enkelt ta hand om mig.
17. Göra efter skolan? Ha ångest.
18. Har ni pussats? På håret.
19. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Bara när vi hoppas den andre ska vara snäll nog att hämta något.
20. Har ni kollat på film någon gång? Jo, det har väl hänt...

21. Har ni bråkat någon gång? Inte mer än om vem som ska fylla på Pepsi, eller vems tur det är att tycka mest synd om sig själv.
22. Har ni sovit i samma säng? Ja.
23. Har ni skrattat tills ni gråtit? Jag gråter inte.
24. Har du sett henne gråta? Ja.
25. Vad gjorde du då? Gick därifrån. Låtsades att det regnade. Ryckte upp grässtrån.  

26. Har du sett henne vara riktigt arg? Ja.
27. Har hon sett dig gråta? Hon har väl trott det, men haft fel.
28. Vad ska ni göra i sommar? Åka till USA, Gran Canaria, England, Tjeckien och eventuellt Thailand. Lär dock inte hinna det sistnämnda, tyvärr.
29. Har ni pratat i telefon någon gång? Jo, det har väl hänt...
30. Vad skulle du göra om denna personen dog? Kolla upp försäkringskassan... Kanske finns det en chans att snika sig in på ett hörn?

31. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Vi hänger nog ihop hon och jag. Lika bittra då också förhoppningsvis.
32. Älskar du henne? Ja.
33. Vad är det bästa med henne? Att hon lagar så god mat och inte gillar vare sig Foppa eller "Frodo", så jag får ha dem för mig själv.
34. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Tid för uppstigning när jag är där.
35. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Ja, jag har redan lovat henne en hel del.
36. Har hon fräknar? Nja, lite.
37. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Jaaaaa.

Nu: Andra perioden mellan MODO och Linköping. Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...