Äntligen andningsuppehåll

Nu är tentan färdigskriven. Gick supersnabbt och faktiskt över förväntan. Skönt att ha det här avklarat. Nu ska jag bara finslipa lite på min artikel och bestämma mig för en smashig rubrik så är jag klar med studierna för den här veckan. Och det är bara onsdag!

Även om jag trivs med mycket press och att stressa så är det fruktansvärt skönt att få bocka av uppgifter och projekt och för en stund få andas ut lite. Det är jag värd. I kväll väntar mys och i morgon är det Arvika big city som gäller. Skönt!

Att åka ifrån Fröken Bitter känns dessutom bra. Vet inte riktigt om jag vågar umgås mer med henne. Inte bara för att hon tvingar mig att äta på Cosmos, Divan, Max och Big Boy utan också för att hon berättade om en dröm hon hade. Hon drömde om att hon och Timråbacken Sebastian Erixon mördade Anton Lander. Inte direkt vad jag vill veta... Vem berättar en sådan dröm om inte man är smått galen och mordisk?

Själv drömde jag en betydligt trevligare dröm som innefattade mig, Rick Nash och Simon Gagne. Inga mord eller andra otrevligheter inblandade och det kändes som en riktigt bra uppvärmning inför tentan och den här onsdagskvällen. Bitterdamen, du kan ju ringa om du vill ha mer detaljer. 


Kommentarer
Postat av: sessan

Jag saknar även dig min lilla solstråle.. varje dag jag inte får se dig en är en dag i moll...även om jag inte förstår ett dyft av din älskade sport. ha så trevilgt det nu går att ha i arvika! kram!!!

2010-03-24 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...