Bara jag är felfri...

... Eller?

"Men varför ska andra acceptera misstag och förlåta dem när du själv aldrig gör det?

Ja, varför ska de det? Tänkvärt. Och som vanligt är mina vänner klokast i världen. Tack!

Men nu skippar vi det där och koncentrerar oss på lite lyckopiller. Lider av grav hockeyabstinens, men det lättas upp lite av att se Nicklas Bäckström:



Ett snettbakåt-pass i stil med det The God Himself brukar leverera. Kungligt! Att se det här gör att man får upp en hel rad med underbara minnen av lyckliga extasstunder som Kung Forsberg stått för. Sådant som alltid kommer att finnas i mitt minne, oavsett om det blir fler sådana stunder eller om det nu är slut.

---

Usch för att plugga på helger. Men eftersom jag ska åka hem till Arvika på torsdag tänkte jag passa på att beta av lite uppgifter så jag har dem gjorda och kan ägna nästa helg åt allt annat än studier. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...