Hemma i Arvika!

Kom hem klockan 00.00 i går efter en (som vanligt) jobbig tågresa. Kändes dock lite bättre efter att ha ha träffat Den blonda Häxan en snabbis på centralen. Min älskade häxa bjöd mig på mat, bar min packning och lyssnade när jag surrade på om allt och inget. Tack gullefjun! ♥

Skallepär däremot var det inte lika kul att träffa. Han brydde sig mer om mat än om mig, så jag kände mig aningen besviken. Väl hemma däremot så kändes allt bra igen och jag somnade tidigt för en gångs skull. Nåja, ganska tidigt.

Nu ska jag göra mig i ordning och invänta Ems (eller snarare så blir det nog hon som får vänta på mig eftersom jag som alltid är sen). Först stan och sedan inflyttnings- och födelsedagsfest hos Åsman i kväll och på söndag följer jag nog med Murke och Piggelin till Norge.

Och just det: Håller tummarna för att HV 71 tar sig vidare i dag, så jag kan andas ut och veta att Timrå inte har chans att lyckas snubbla till sig ett guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...