Westernfilmer är perfekt att börja dagen med

Jag vet inte hur stort intresse det väcker hos er, men här är i alla fall lite westernfilmstips. Samtliga är sevärda klassiker. Som vanligt när jag visar upp något i den här bloggen, alltså.












Att formaten blev som de blev får ni stå ut med. Jag och Youtube kom inte överrens i dag heller och jag orkar inte bry mig eftersom jag fortfarande känner mig uppäten inombords efter gårdagens tunga stöld av två poäng. Ska försöka göra färdigt ett case till kursen webbredaktörens arbete tillsammans med mina gruppmedlemmar och hoppas att det kan få mig att släppa hockeypaniken för ett tag.


Kommentarer
Postat av: ( Silje )

HeiiHeii (:



Så fin blogg og header du hadde.



Har du lyst til å ta en titt innom min? Kommentarer vil bli satt pris på! :)



WWW.G00D.BLOGG.NO

2010-03-09 @ 16:56:00
URL: http://www.g00d.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...