Inte hel utan min lilla Bobcat

Min älskade mobil är trasig och det känns förjävligt. Jag är verkligen inte redo för att begrava honom. Displayen är helt trasig men i övrigt verkar det inte vara något fel. Den fungerar som vanligt men är obrukbar i och med att man inte ser något på grund av skärmen som är i tusen olika färger och mönster. Surt.

Funderar dock på ett displaybyte. Har hittat ett företag som förhoppningsvis kan läka lilla Bobcat utan att radera hans minne. Det skulle vara guld värt.


Jag och älskade Bobcat in action. Älskar lilla raringen. Älskar också att jag ser ut som 10 år när jag är 23. Då kommer jag att se ut som 30 när jag är 60, visst?

---

Tycker förlusten i går sved som fan, men Bengt-Åkes humor lättar upp betydligt. Bronspengen känns genast lite härligare och hans störtsköna drag i slutet kan vara det roligaste på riktigt länge. Sjukt kul!

Inte lika kul att Chicago slog ut San Jose, dock. Men sånt är livet, antar jag. Väntar med spänning på morgondagen och Phillys chans att ta sig till finalserien.

---

Just det. Har ju varit på "semester". Kom hem i fredags och är nu sjuk, febrig, slutkörd och helt genomtrött. Semester, my ass. Men kul hade vi! Mer om det i morgon. Nu ska vi fortsätta sitta här och uggla. Jag och min feber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...