"Jag är sugen på Max!"

Kanske den härligaste repliken man kan vakna av?

Fröken Bitter ville ha lunch, och då ringde hon förstås mig. Jag vaknade, svarade och fick höra att det vankades mat på Max. Lunch för henne, frukost för mig. Perfekt. Efter ett besök på snabbmatsstället nummer ett blev det en sväng inne i stan. Jag lämnade tillbaka bikinitoppen som hade passat bättre på Pamela Anderson och köpte istället en snyggare och mer min storlek inne på H&M. Den här blev det:

                             

                                                                  Klicka på bilden för att komma till försäljningssidan!

H&M hade rustat upp med flertalet snygga bikinis och flera av dem var i prisklassen nästan gratis. Att gå runt där och sukta och veta att man ändå inte har pengar och kan köpa var hemskt. Det är troligtvis hemmahörande i den högre skaran av tortyr.

Nåja, den tortyren är över för i dag. Hela kvällen har jag ägnat åt att plugga och det är faktiskt inte så torterande som man kan tro. Inte när man har sällskap av Bob Dylan, Johnny Cash och David Bowie. Nu håller jag tummarna för att Pittsburgh och San Jose vinner i natt.

Morran hissar: Marabou Polka! Fredspriset, Årets Hjälpte-pris och diverse andra utmärkelser som går till den underbara människa som kom på idén och receptet! Underbart god! Nu slipper världen ett tredje världskrig eftersom den här chokladen håller min PMS i styr. Tack Marabou!
Morran dissar: Max så kallade lyxshake. Inte var det minsta lyx med den inte, och inte ens kriteriet att vara god lyckades den uppfylla. Vi blev inte imponerade. Tummen ner.


Kommentarer
Postat av: Emelia

Det låter som ett förnuftigt val tycker jag (att du böt bikinin)! :)

2010-05-07 @ 12:14:05
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...