Uppenbarligen finns det dagar för allt

I dag är det nämligen världsskrattdagen. Jag valde att skratta mest åt den här fina seriestripen:



Enligt en kär vän så skulle den tydligen illustrera mig. Tack så mycket. 

I övrigt? Fin helg avverkad och snart är det dags för en ny stressig vecka. Mycket skolarbete som ska göras, som vanligt. Men innan dess blir det lite Macahan och förhoppningsvis senaste avsnittet av Desperate Housewives.

Valborg tillbringades i metropolen. Fröken Bitter kidnappade mig (nåja, jag var väl ganska medgörlig...) och det märktes att Doris och Daisy hade saknat mig. Ja, till och med hårdrockaren var nog glad att jag är tillbaka i Norrland igen. Supergod grillad mat bjöds det på och sedan såg vi Avatar innan vi rundade av kvällen/natten.

Var sugen på att åka ner till Stockholm i går och hälsa på Den blonda Häxan, Stockholmsfjollan och Emsan, men eftersom SJ inte förstår att jag behöver en gräddfilsbiljett a´la 0 kronor så blev det inget. Istället fick jag nöja mig med x antal missade samtal och ett vansinnigt röstmeddelande från fullerull-damerna. Nåja. Man kan ju inte ha tur jämt.

Kommentarer
Postat av: Emelia

So you! :)

2010-05-05 @ 00:33:53
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...