Killar, det är så här ni ska göra

Berättat av Bylund på Sveriges bästa hästforum:

"Jag ligger i sängen och läser en god bok, sambon står i duschen efter en hård kväll i garaget. Duschen är vägg i vägg med sovrummet så man hör när vattnet stängs av osv.

Ikväll hörde jag aldrig att han stängde av vattnet. Däremot kom helt plötsligt en naken man, med kalsongerna på huvudet och min gamla rosa ponny-handduk som cape runt halsen. På bröstet har han skrivit Flygande Faran med mina kajalpennor i div. färger.

Han gör ett magplask ner i sängen och lika fort som han kom är han försvunnen. En stund senare kommer sambon in i sovrummet, med kalsongerna där man ska ha dom, som om ingenting hänt.

Jag: -Eh?
 
Sambon: -Är du kåt nu? För det är jag.

Jag kan liksom inte låta bli att älska den där galningen till man jag lever tillsammans med. Han gick i alla fall inte sexlös den kvällen. "


Jag tycker att detta är helt hysteriskt roligt. Utan tvekan blir det 5 av 5 Morr till den mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...