Rolling Stones har aldrig bangat på att hjälpa mig skriva

Vad jag sysslar med? Här kan du se vårt arbete. Svallet är bäst! Dessutom gör vi en tidning och den ska vara klar i morgon. Så ni kan nog gissa att det är ganska hög stressnivå just nu.

Jag har egentligen inte tid att blogga men känner att jag måste flika in något. Nämligen att jag var på småkronornas träning förut och fick höra en (med största sannolikhet) framtida NHL-spelare säga att om det inte vore för hans mamma så skulle han inte spela hockey.

En sådan son vill jag också ha. Men jag ska inte skaffa någon nu. Först måste jag skriva tusen artiklar.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är väl inget sports fan, men stört skön blogg!

2010-11-14 @ 13:01:03
URL: http://kanelpannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...