Varför i all världen ...

... har (före detta) favoritrestaurangen valt att ta bort mina älskade minimorötter till min favoriträtt?

... tog jag torrt och tråkigt vitlöksbröd som förrätt när jag kunde valt något mycket roligare?

... ska det behöva ta sjukt lång tid innan maten kommer?

... var fläskfilén seg?

Och framförallt: Varför gnäller jag när jag inte ens behövde betala maten själv? 

I övrigt så har jag sett småkronorna spela mot Finland i dag. Tyvärr blev det förlust och mina bilder blev inte något att hänga i granen (eller ha som dragarbilder). Men ny chans i morgon mot USA!

Nu: Grey´s Anatomy och Desperate Housewive. Sedan sova. Hockeysöndag i morgon och skriva, skriva, skriva artiklar.


Kommentarer
Postat av: Stickan

Om du har tid bland allt artikelskrivande och hockeytittande så finns det äntligen bilder på min blogg från flytten till Karlstad.

2010-11-14 @ 16:06:43
URL: http://nattugglan87.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...