Är 23 och har fortfarande inte...

På mellanstadiet skrev jag en lista på saker jag ville ha uppnått när jag fyllde 25 år. Nu är vi ju snart där så jag tänkte ta en liten check över vad jag har att jobba på.

- Vunnit OS-guld i hoppning OCH dressyr
- Gift mig med Peter Forsberg
- Sett MODO vinna SM-guld CHECK!
- Jobbat som ridlärare
- Fått lika långt hår som Murke CHECK!
- Blivit mångmiljardär och köpt Jenka för tusen kronor varje dag, bara för att
- Gjort klart den jävla vojlocken på syslöjden CHECK!
- Haft en Jeep Cherokee CHECK! (Nåja, det räknas att jag drar in Mäster i detta)
- Lärt mig att spela trummor

Ja, en hel del va? Tur att jag har två år på mig. Värre är det med måndagens tenta, där har jag bara två dagar på mig så jag får nog prioritera den nu. Fast allra högst prioritet får MODO - Färjestad, förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...