"Ni kan ha rätt i jävligt mycket, men jag tycker inte det!"

Jag älskar lärarna på den här utbildningen. Och jag älskar att de vill ha mothugg; att vi ska ifrågasätta och ställa dem mot väggen. Och ännu mer älskar jag när det går över gränsen. Pelle orkar inte höra fler diskussioner om hur en ingress kan tänkas förvirra läsaren. Mannen med utropstecknet ilsknar därför till: "Men kom igen nu för fan! Ni måste ju utgå från att läsarna är normalbegåvade och förstår!"

Citatmaskinen fortsatte sedan att leverera. "Jag använder mycket knark!" Jaha, ja då förstår vi.

Nåja, produktiv dag! Pluggat, grupparbetat, pilotat, garderobsrensat och till och med tvättat fönstren. Nu ska jag i väg och äta med Fröken Bitter och i kväll/natt blir det ingresskrivande och förstås NHL-fokus. Säsongen startar ju i natt!

Kommentarer
Postat av: Emelia

2010-10-07 @ 21:59:11
Postat av: Emelia

:) Hihi, låter som du har det kul på skolan! :D Bra det! Själv har jag jobbat 10 timmar idag...! Jojo! :D

2010-10-07 @ 22:05:02
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...