SM-guld, SM-guld, Sha-la-la-la-la

Hej och hå vad det går! MODO är som sagt på g nu. Vem kan annat än att glädjeskutta sig dösvettig och dölycklig när det går som på räls? Målmässigt är det 12 mål gjorda framåt på två matcher och poängmässigt är det full pott. Jättekul också med hattrick av Pete... Eh jag menar Kristian Forsberg. Förra matchen var jag glad över att det blev så många målskyttar som kom igång, men det var en av dem som saknades. Det fixade till sig i går. Äntligen fick Per-Åge Skröder måla!

I övrigt då? Frölundas kris och Luleås drömstart. Tippade inte jag Luleå typ sist? Jag har nog inte talang för det där med att tippa. Sedan har vi ju NHL också och där händer det grejer. Bara en sådan sak som att Henrik Sedin nu kan titulera sig lagkapten. Hur rätt som helst! Men vi tar NHL i ett eget inlägg framöver. Tänkte förutspå lite om säsongen och allmänt surra om Avs och Flyers.

Om vi ser till hur mycket på g jag är så är det inte lika positivt. Hela helgen har jag försökt råplugga. Men boken, på härliga 800 sidor, ligger oöppnad och tiden till deadline minskar. Känns stabilt. Men jag tar tag i det snart. Ska bara... Fundera över vilken kroppsdel jag helst skulle äta upp om jag var tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...