www.skylldigsjälvdinlatajävel.nu

Snart börjar MODO:s bortamatch mot AIK. Men jag ska inte se. För eftersom att jag varit dum nog att prioritera kompishäng och vila framför att plugga så får jag nu bita i det sura äpplet och snöa in mig på hemtentan istället. Jag gnäller, det gör jag. Men jag hoppas att MODO klarar sig utan mig. Förhoppningsvis har mitt bortfall samma inflytande som när Linda fastkedjar sig på annat ställe än där hon kan se matchen.

Förresten så tycker Fröken Bitter att jag ska fira att jag inte köpte kebabtallrik i går med att göra det i dag istället. Gillar hennes logik. Inga fel där inte! Men jag har nog inte tid. Tur det kanske, för då kan jag ju fira med kebab i morgon.

Kommentarer
Postat av: Josefine L

Kompishäng går ALLTID före hockey. Lär dig det!

2010-10-14 @ 19:40:12
URL: http://strindlund.blogg.se/
Postat av: Ems

Tror du det hjälper kan jag hålla en tumme om du vill. :D

2010-10-14 @ 21:36:00
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...