Åska i den rosa fluffvärlden

Har just sett Linda Varg i Idol göra en helt underbar version av With or Without you. Nu håller jag tummarna för att hon och Chris går vidare. De övriga utgör ju knappt ens någon konkurrens.

Men i övrigt så har detta varit dagen från helvetet med stort D. Precis allt har gått fel i dag och jag har inte varit på så här dåligt humör på riktigt länge. Allt kommer förstås på samma gång och jag orkar inte med en massa skit när jag har fullt upp med tentor, inlämningsuppgifter och övrigt skolarbete.

Min prestationsångest känns som knivhugg och minsta lilla grej ger mig seriösa andningssvårigheter. Kan man ens vara så här känslig? Jag förstår inte. Snälla världen stanna, jag vill kliva av. Livet får vänta ikapp lite nu.

Inte ens bra musik hjälper. Ska fortsätta plugga nu och sedan avsluta dagen med att se säsongspremiären av Desperate Housewives. Blir jag inte gladare av det så är det riktigt illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...