"Du, jag känner mig inte sådär görfuktig precis"

MODO lät Brynäs vinna och la därmed ytterliggare en förlust till resultaten. Men jag är fortfarande inte orolig. Detta kan bero på att jag a) är trögstartad och helt enkelt inte hunnit gripas av någon rädsla, b) litar på MODO-killarna eller c) är naiv. Vi får se.

Just när jag skulle in till stan förut så fick jag en tillsägelse om att genast komma bort och äta pizza. Okej, sa jag. För vad säger man i en sådan situation? Jag har alltid ställt upp för laget och det ligger inte i min natur att svika så jag gick förstås dit och tryckte i mig en kebabtallrik. Vilken det nu var i ordningen sen jag kom tillbaka till Norrland...? Vågar inte räkna och har dessutom förträngt.

Men det jag ville säga nu var att jag nyligen hittat en jättebra TV-serie. Alla har lovordat Solsidan och jag har... Ja, inte riktigt tagit till mig serien. Men så fastnade jag på Youtube och såg avsnitt efter avsnitt och så vips hade jag beställt hem första säsongen. Nu går jag på nålar och längtar tills jag får ladda upp med seriemaraton. Underbart!



Och nu ska jag fortsätta plugga. Det är väl det lördagskvällar är till för, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...