Ett varv på stan senare



Oj vilken skräll. Gick in på Gina Tricot och det blev som så många gånger förut. Jag hamnade i beslutsångestkoma och när jag kände hur svetten dröp så ryckte jag åt mig två tröjor istället för en av dem. Skulle egentligen ha bara en av de här två. Men jag kunde inte bestämma mig, så jag valde att låta båda följa med hem.

Älskar de här färgkombinationerna och är ju ett fan av collegetryck och sweatshirts så jag tror de här kommer bli två nya vardags- och mysfavoriter. För att inte tala om hur perfekta de är som ridtröjor. Om man nu hade någon häst.

I övrigt då? I dag har det varit föreläsning om massmedierätt och tryck- och yttrandefrihet samt datorintroduktion. Blev alltså ett kärt återseende med Mac! Nu sitter jag och undrar vad jag ska ta itu med först. Plugga, bära ut saker till förrådet eller äta glass? Tror jag tar det i omvänd ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...