Helt okej skoldag

När det ingår i undervisningen att man lyssnar på The Hives så känns det riktigt bra faktiskt. Morgonen blir inte så tung då, så att säga. Förmiddagen ägnades åt radio och på eftermiddagen var det bilden som var i centrum. Något som den inte riktigt får utrymme att vara ibland, tyvärr. 

I morgon är det ingen undervisning. Tid för egna studier alltså. Jag tänkte passa på i kväll att göra lite research och förbereda inför en intervju. Då kan jag viga hela morgondagen åt att genomföra intervjun och därefter skriva den artikel som ligger till grund för vår stora uppgift. Den är tillsammans med två stora tentor avgörande för betyget. Sedan ska jag hinna med en massa läsning av litteraturen också. Kvällen lutar åt att göra något med klassen eller eventuellt umgås med min bittra maskrosvän.

Och i kväll då? Ja, vad kan jag tänkas göra från klockan 19.00 och framåt? Det är verkligen nedräkning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...