Men är det verkligen inte fredag i dag?

Nä. Det verkar inte så.

Ja vet inte vad som hände i dag. Någonstans mellan klockan 18 och 19 gick det väldigt fel. Jag satt och pluggade och sedan ringde jag runt till diverse människor som inte hade vett att fråga om inte jag hade annat för mig klockan sju. Sedan pluggade jag lite till och strax innan klockan åtta tog jag en paus för att se Idol. Så härligt med fredag, tänkte jag och tog fram min Ben&Jerrys, slog jag på TV:n och intog soffläge.

Och vad ser jag på TV-skärmen? Jo, MODO. Blev lite fundersam och tänkte att det var en gammal repris från förra säsongen, för MODO har ju inte spelat mot Skellefteå än den här säsongen. Men så gick det upp ett litet ljus. Oj, det är ju torsdag. Och hockey! Och jag har missat en timme utav matchen!

Vilken misär. Jag har inte skämts och varit så rädd över min egen hjärna på riktigt länge. Jag förstår inte hur detta kunde hända. På förmiddagen satt jag ju och läste tankarna inför matchen och då var jag ju inställd på att det var torsdag och hockeydags. Så vad gick fel?

Jag kanske är hjärndöd trots allt, precis som Fröken Bitter säger. Skrämmande... Trodde inte att hon kunde ha rätt.

(Och ja, nu blev det ju ytterligare en förlust. Vet inte vad jag ska ta till för superknep nu. Känner stor oro).

Nu ska jag diska och sedan pränta in massmediebibeln. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...