Miss i schemat

Jag fyller år 30 september. Det hoppas jag att alla vet. Men nu har jag stött på ett problem. Den här dagen spelar MODO mot Timrå. Hurra, kan man tycka. Men nej. För dagen efter har jag tenta. Jag ska alltså viga min födelsedag åt att tentaplugga och då undrar jag hur det ska fungera att åka upp till Övik och se matchen?

Går det att flytta matchen så vore det väldigt bra. För att flytta tentan, det är nog stört omöjligt.

I övrigt? Har just slängt i mig tacos till lunch. Finns ingen hejd på hur god tacos jag kan göra! Innan lunch har vi haft föreläsning med mannen med stort utropstecken. På dagordningen stod bland annat punkterna:
*Allt är möjligt. Även att ringa Bill Gates eller Olof Palme (ja, eller där ändrade sig mannen med stort utropstecken och sa att det hade varit möjligt om Palme fortfarande levde)
*Lill-fredag. Lite förmaningar och ett varningens finger för journalisternas lill-fredag, lill-lördag, fredag och lördag 
*Att alla vill prata. Bara man ger dem chansen att verkligen göra det.

Egentligen skulle mannen med stort utropstecken ha pratat om tidningars upplagor, men eftersom det var lill-fredag så tyckte han att vi skulle ta det en annan dag istället. Man måste ju ha roligt! 

Nu ska jag studsa tillbaka till skolan för dagens andra föreläsning och därefter blir det grupparbete. I kväll ska jag surra politik med Fröken Bitter (som försöker hetsvärva väljare via sin blogg...?), se Idol och försöka krysta fram hur jag tror elitserien slutar. Jag har ju svårt för att tippa men försöka duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...