But Angie, Angie, ain't it good to be alive?

"Alla bra tjejer räcker i slutändan inte till. Bara Morran står pall."
- Ja, visst är det så!

Efter en kvällspromenad till Coop blev humöret lite bättre. Nåja, jag är fortfarande supertrött och känner mig sjuk men gnälligheten har i alla fall avtagit.

Ska se Desperate Housewives och sedan plocka undan lite, skriva en lista över vad som måste med till Big City och försöka komma i säng ännu tidigare i dag. Vem hade trott att jag skulle bli en kvällstrött människa?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, är du verkligen så söt i verkligheten!? Jag glömmer bort! Bra att du kommer hem i helgen så jag får bli påmind! :D ;)

2011-04-19 @ 23:15:45
Postat av: Ems

Asså, är du verkligen så söt i verkligheten!? Jag glömmer bort! Bra att du kommer hem i helgen så jag får bli påmind! :D ;)

2011-04-19 @ 23:16:05
URL: http://itsonrandom.blogg.se/
Postat av: Josefine L.

Bu-hu! Jag saknar dig redan!

2011-04-20 @ 07:28:34
URL: http://strindlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...