Tips: Isadora Second Nail

Är tillbaka i Sundsvall, har gjort första jobbdagen efter påskledigheten, handlat, tränat och köpt ett nagellack. Det är typ det jag gjort sedan jag kom hit.

Och vilket nagellack! Har lust att surra hockey, men ändå inte. Det tar liksom emot för jag orkar inte tänka och då känns det lättare att hålla mig till ytligheter i stället och komma med ett bra tips. 

Isadora Second Nail är ett någorlunda nytt lack – eller snarare nagelstärkare. "A new nail in seconds", lovar Isadora. Och ja, det är faktiskt det man får. Lacket innehåller en massa återfuktande och stärkande ingredienser som ska förbättra naglarna och göra dem starkare så risken för att de bryts eller skivar sig minskar.

Nu har jag bara penslat på ett drag i dag så jag kan inte säga något om kvaliteten på naglarna verkligen blir bättre. MEN däremot älskar jag redan det här lacket oavsett hur den fungerar med det som det är till för.

Naglarna känns nämligen mycket fräschare tack vare glans och en väldigt (perfekt) snygg ton som ger ett mer välskött intryck utan att de känns målade. Färgen och ytan jämnas ut och jag som inte är någon van nagellacks-människa är redan totalt frälst. Det ska bli intressant att se om det kan få mina naglar att bli långa också. I så fall är det ju en mirakelprodukt.

Plus: Ja, allt.
Minus: Doften. Jag tycker att alla nagellack ger huvudvärk och frågan är om inte denna har en extra stark lukt? Men med alla snälla ingredienser borde det vara att jag inbillar jag. Får testa i morgon igen.

Pris: Cirka 79 kronor. Väl värt pengarna!
Betyg: 4 av 5 Morr! (Blir en femma, trots lukten, om det visar sig att naglarna är starkare om någon månad)


Kommentarer
Postat av: Em

Wow! Jag blev lite sugen på det där faktiskt! Kanske ramlar ner i korgen på fredag...! :)

2011-04-27 @ 09:56:56
URL: http://itsonrandom.blogg.se/
Postat av: Morran

JA! Jag är verkligen kär. Mina tråknaglar ser jättefina ut med det här på. :) Ska bli spännande att se om kvaliteten blir bättre också.

2011-04-28 @ 18:17:42
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...