www.trott-som-en-gnu.nu

En sak jag inte förstår är hur jag kan vara tröttare när jag sovit sex timmar i stället för fem timmar? I går la jag mig tidigt och lyckades somna snabbt tack vare att ljudet på Dr Quinn var osynkat så jag i ren argsinthet blev så matt att jag inte orkade vara vaken.

Vad händer i morse? Jo, jag vaknade trött som en gnu och det kändes som att jag inte hade sovit på hundra år. Inte har jag blivit speciellt mycket piggare under dagen heller, vilket jag normalt sett alltid blir.

Som pricken över i känner jag mig hängig och allmänt ur form så vi kan ju alla lista ut vem som verkar vara på väg att tajma århundrates förkylning lagom till påsken?

För att späda på mitt morriga humör kommer här en dagens, med enbart dissar. Lite gnäll gör ju att man mår bättre, inte sant?

Morran dissar 1: ovanstående trötthet
Morran dissar 2: uteblivna rykten – mitt i silly season! – från min trogna uppdaterare
Morran dissar 3: concealern som jag letat mig vindögd för att hitta och som sedan visar sig vara värdelös

Nu: Back to work!


Kommentarer
Postat av: Therese

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 14:25:48
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Malva

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-11 @ 01:29:30
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...