Inget bra år utan en almanacka

Så. Nu är planeringsmonstret i mig lugnat. Årets personliga almanacka är beställd! Och eftersom att den är just personlig så är den givetvis en kopia av dem jag haft de senaste tre åren. Här ändras minsann inget! Det som var förr – det är lika rätt i dag.


                                    En trogen vän för alla planeringsfreaks! 
                                            Kanske något för Nattugglan?

Och gud vad jag ska planera när min kära lilla vän kommer! Älskar den känslan. Nästan lika mycket som jag älskar känslan av nya sängkläder.

Funderar faktiskt på att bädda ner mig nu, se några avsnitt av Sex and the city och mentalt förbereda mig för i morgon. Har nämligen en smärre oro om att jag kommer att frysa min känsliga lilla hud av mig på vägen till jobbet. Kanske ska ta buss?

---

Om Hasse Jonsson kommer in i MODO:s trupp igen får Linas matkasse ursäkta. Tar Hasse före en kasse mat alla dagar i veckan.

Jaja, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja en sån där personlig almanacka har jag ju funderat på flera gånger, men varje gång har jag istället beslutit mig för att köra på en anonymare, fast billigare, almanacka från typ Akademibokhandeln eller Bokia. Det här året blev det istället en kompromiss. Jag köpte en almanacka från Gallerix där fram- och baksida består av ett fack där man själv kan sätta in en bild. Med en bild från semestern i somras på framsidan så känns almanackan lite personligare. Men det kommer nog att dröja ytterligare några år innan den snåla Nattugglan beslutar sig för att beställa en helt personlig almanacka.

2011-12-18 @ 20:19:29
URL: http://nattugglan87.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...