Hur hade ni gjort?

Snökaoset tycks inte ge med sig. Det är storm och vägarna är igensnöade. Jag är världens mest morgontrötta människa och orkar inte lyfta fötterna klockan 7.40 på morgonen. Alltså kommer jag att ramla det första som händer.

Jag funderar därför på att ta taxi till jobbet i morgon. Max hundra kronor lär det kosta. Fördelen är ju att jag slipper ett helvete. Men är det värt det? Hundra kronor är två linnen på H&M (eller nej, jag menar förstås mat). Och framförallt så kommer en taxiresa att ge mig en oförglömlig känsla av att vara världens lataste.

Fast det kanske inte gör något? Jag får fundera under tiden som jag ser hockeyn och sedan Landskampen. Pinsamhetsfaktor de luxe, men vad gör man när Kung Forsberg är med?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...