Räck upp en hand!

Upp med handen alla ni som trodde att jag hade karvat ur mitt trasiga hjärta med en oslipad skridsko och vandrat till de sälla jaktmarkerna.

Ni hade fel. Jag lever och bearbetar detta. Faktiskt så hanterar jag det riktigt bra (MODO:s segrar hjälper!), men vet ni vad? Är det någon som kan sörja så är det minsann jag. Och så länge jag drar fördelar av min sorg så kommer jag att utnyttja det.

Fortsätt skicka choklad, tack! Puss!



Och just det: Kreativ som jag är har jag fixat en ny grej till bloggen. Varje inlägg tipsar om andra inlägg som kan vara av intresse. Enligt widgeten ska det tydligen vara inlägg som relaterar till varandra, men jag vet inte jag. Hittills verkar det som att alla mina inlägg handlar om semlor och att jag har min SM-mössa på mig...

Och varför en del inlägg får en punktlista med inlägg, eller inga länkar alls, det vet jag inte. Det enda jag vet är att det är en fördel om jag i fortsättningen försöker ha med minst en bild i varje inlägg – och att vi testar den här funktionen ett tag.  


Kommentarer
Postat av: Ems

Ååå äntligen en puss! Det var alldeles för längesen! :D

2011-02-27 @ 12:34:21
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...