Trevliga ritualer

Jag har legat lågt med shoppingen senaste tiden. Faktiskt. Därför kändes det bra när jag fick en tanke i går om att MODO skulle vinna bara jag shoppade lite.

Med 40 procent på dyraste varan och med tillstymmelse till en knytblus så föll valet på Ellos. Det här blev det:


Har fortfarande inte bestämt mig för om jag hatar eller älskar kilklackar. Har tidigare tyckt att det är galet fult men tydligen har jag ändrat mig.

Och ja, det fungerade ju alldeles utmärkt. MODO vann! Shopping är en betydligt trevligare ritual än de där som man riskerar att förlora allt och alla på.

Nu ska jag se klart min TV-kväll och därefter blir det sängen efter Wallander. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...