Andas ut, andas in


Har ångest över hur tokmycket text det är och tråkig botten, speciellt högersidan. Men nu räknar jag till tre och så släpper jag den. 1, 2, 3... Så. Nu bryr jag mig inte längre. Typ.

Nu är grävet inlämnat. Äntligen får man andas ut en sekund. För att direkt sätta sig och plugga inför morgondagens tenta. Härligt.

Skönt i alla fall att det för en gångs skull inte är derbymatch kvällen innan tentan och att jag har som nyårslöfte att lätta på prestationsslipsen. Jag tänker inte sitta uppe och plugga hela natten. Jag tänker läsa på och sedan tänker jag lägga mig. Och i morgon får det gå som det går, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...