Hur man INTE får pluggandet att gå ihop

Jag har haft så ont i magen och ryggen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Smärtan satt i längre än någon gång tidigare och jag oroar mig (förstås, jag är ju hypokondriker light) över diverse allvarliga sjukdomar det kan vara. Har ni förslag så får ni gärna lämna dem, så slipper jag själv lägga dyrbar tid på att googla efter hemskheter.

Men nu mår jag bättre. Så nu ska jag ta itu med pluggandet. Det var allt jag hade att dela med mig av, snål som jag är. I morgon är kanske en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: Ems

Taget! :D

2011-01-18 @ 23:44:06
URL: http://itsonrandom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Från en hypokondriker till en annan: jag brukar alltid ringa till min mor, sjuksköterskan, och fråga om råd så snart det är något som får mig att bli supernervös och orolig. Så sent som igår ringde jag henne för att höra om det inte kunde vara cancer eller nåt annat läskigt som gjorde att det värkte i kindbenet strax under högerögat. "Nej, nej" säger hon då "det är nog bara en liten förkylning som satt sig i bihålorna" och så var det inte mer med det. Bra att ha en mamma som kan lugna ner en.

2011-01-19 @ 10:58:26
URL: http://nattugglan87.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...