På slutspelsplats igen

Det går bra nu, trots feber och lite smärta i stenhjärtat. Det glömmer vi nu. För MODO har tagit klivet upp till sjunde plats. Allt känns bra! Världen är rosa och lyckobubblorna går inte att spricka! MODO är på g!

Men innan jag börjar skrika "SM-guuuld!!!" så ska jag hålla mig lugn och sansad. Jag väntar med den kommentaren till dess att den är befogad.

Däremot kan jag utan att gå för långt säga att det nya året har börjat bra. Ett ton sten har släppt från axlarna. MODO spelar bra, och framförallt, vinner. De viktiga trepoängarna har radat upp sig och spelmässigt ser det tryggare och tryggare ut. Så tryggt att det inte kan gå fel. 

Finaste jag sett på länge!

Men trots att MODO är på slutspelsplats igen så finns det en sak som gör mig ännu gladare: att jag har världens bästa vänner! 

Så i dag åker jag och kurerar mig hos min bästa vän. "Jag ska skämma bort dig, Queen B" lovade hon. Och sådant kan jag inte gå miste om, trots att febern äter upp mig inifrån. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...