Ringer och bokar tid på Akademikliniken

Han spelar om cirka två veckor. Alla försök och undersökningar har gett resultat. Foten är bra nu och ligger still i skridskon. Allt enligt en respektabel hockeyman i Övik.

Jag väljer att lita på honom. Dels för att jag är ledig och därför inte orkar bry mig om att undersöka källan mer noggrant, dels för att jag hellre lever på hoppet än inte alls.

Och vad är det som enligt ryktet ska ha löst problemen? Jo, silikon. Och därmed känner jag mig manad att hylla detta underbara material. Så nu ska jag ta tag i saken och boka tid. Använder Kung Forsberg silikon, ja då ska mina bröst också göra det. Bättre hyllning kan jag inte tänka mig.

Just det... Någon som kan sponsra? Eller ska jag behöva ta sms-lån?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...