Tillbaka i Sundsvall

Ja, jag säger tillbaka, inte hemma. För det känns inte som att det är hemma i den här instängda lägenheten. Ge mig fler fönster!

I går missade jag Småkronornas förlust mot Ryssland. Tack så jättemycket SVT för att ni väljer att visa en semifinal i den kanalen som alla människor inte har. Men det var kanske lika bra att slippa se? Besvikelsen blir nog mindre av det, tror jag.

Nu ska jag sluta hänga läpp. Har varit en skitrolig dag ju, med förlust för MODO, tidig morgon med rättegång, fem miljarder timmar i telefon och dubbelt så många i telefonkö, fin omkullramling tack vare den jävla isen som döljer sig under den jävla snön, ingen mjukisdress från Gina, tappad favoritsnodd i toan, torra ögonlock som kliar sönder och som pricken över i lite härlig huvudvärk. Kul. Nu blir det sängen för min del, så jag kan vakna lite gladare i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...