Hittar liksom inte till sängen

Är både för kass och för lat för att bry mig om att räkna, men i x antal år har jag i alla fall ständigt och jämt vrålat i örat på allt och alla att det minsann är minst lika jobbigt att plugga som det är att jobba. Det är det inte.

Se där. Jag erkänner att jag hade fel. Världen är på nedgång.

Jag insåg i dag att jobb tar så mycket tid att jag helt enkelt glömt bort att jag ville ha den där drömblusen från Bik Bok. Den typen av insikter har aldrig skett när jag pluggat! Så, min slutsats är att det är grymt nyttigt att jobba! Men framförallt så är det roligt.


Glad tjej som ska jobba OCH klippa sig i morgon. Blir dock ingen färgning den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...