Nej, nej, nej, nej, nej. LUGGAD!

Jag trodde att det skulle bli en klassisk Morr-klippning. Ni vet, "Bara topparna, tack!" och tänkte att det är nog lika bra det. Hockeyn har ju redan svikit mig. Mitt hår får inte gå i samma spår. Men vad händer?

Jo, jag sitter just nu här med lugg. LUGG! Okej, det är ingen hellugg, vilket frisören var noga med att poängtera efter att jag sett likblek ut när hon ställde frågan om jag skulle ha lugg. Men det är ändå mer lugg än bara en snedlugg. Liiite ponnylugg är det väl? Dessutom lät jag henne kapa minst en decimeter. Förstår ni vilken grej det är för mig som alltid fegar ur i frisörstolen?

Men frisören gjorde ett bra jobb och förhoppningsvis kan jag börja gilla min lugg. Det brukar gå fort det där. I morgon är jag i mina ögon återigen i en högre klass än alla andra och då är minsann min lugg inklusive jag snyggast i världen.  


Utväxten ska jag ta itu med. Någongång. Borde ske nu direkt, helst i går. Men det får helt enkelt vänta.

                             
                       Ser ni möjligheterna? Ponnylugg eller snedlugg. Wow.

Morran hissar: Anton Hysén som skiter i tönteri-sportvärldens förnekelse och offentligt går ut med att han är homosexuell. Starkt! 

Morran dissar: H&M. Om jag går in och köper en tröja och tycker att den är dösnygg, ja då vill jag väl inte behöva upptäcka efteråt att tröjan är en magtröja och har ett stort vedervärdigt tryck på ryggen?! Va, ska man som konsument behöva TITTA på det man köper? Nej, usch.

Nu tar jag och Vargen sängen i besittning. Ett avsnitt av Dr Quinn eller Rederiet blir det. Frågan är bara vilket? Alltid dessa dilemman...


Kommentarer
Postat av: Josefine L.

Supersnyggt!!

2011-03-10 @ 05:45:25
URL: http://strindlund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det blev ju gôrsnyggt ju! Själv klipper jag numera min lugg på egen hand när den börjar bli för lång (har liksom inte råd att gå till frissan så fort luggen skymmer sikten), och resten av håret brukar bara bli klippt 1 eller möjligtvis 2 gånger om året.

2011-03-10 @ 15:11:45
URL: http://nattugglan87.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...