Ole, dole, doff...

Ska jag eller ska jag inte köpa pizza? Fick ett enormt sug efter det. Men jag gillar ju inte norrländsk pizza så jag förstår inte varför. Kanske kebabtallrik? Fast... Varför inte spara pengar och laga mat i stället? Men hur ska jag orka det?

Har irriterande huvudvärk och hoppas att det inte ska bli värre. Ska försöka få i mig mat och sedan komma i säng tidigt. I morgon har jag flera jobbgrejer som äntligen ska gå att färdigställa och dessutom ska vi ta nya byline-bilder. Ordern som har gått ut är att vi ska kamma oss och "fixa till ögonen". Hur då? Vad ska man fixa?

Morran hissar: Härligheten i att allt är som det brukar så jag slipper att bli förvirrad. MODO förlorar på straffar. Jag halkar på isen. Grannarna har tagit alla tvättider. Maten lagar sig inte av sig själv. Visst är det underbart?

Morran dissar: Kylan. Efter en längre tids plusgrader slår det om och blir härliga -14 grader. Jag vill krevera. Och flytta utomlands.

Ja, i dag var det svårt att hissa. Men jag försöker i alla fall att se positivt på allt. Och det är ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...