She´s a rainbow

Jag är pessimistisk. Jag tror inte att det blir någon slutspelsplats. Ärligt talat har jag redan lagt ner de tankarna så jag ska slippa den misären i morgon eller på lördag.

Nåja, tur i alla fall att det inte är jag som spelar i MODO. Bitterfittor som jag gör sig liksom inte särskilt bra i ett lag. Jag får hålla tummarna att MODO-hjältarna visar att "sämst när det gäller" inte har ristat in sig i klubbandan. Vi bryter den där trenden som varit sedan guldet, tycker jag. Se där, lite optimism ändå!

Och nu växlar vi läge igen. Jag har gått hur länge som helst nu och velat klippa mig, men jag har aldrig tid. Och har jag tid så drar jag mig för att fundera över om jag samtidigt ska färga – och i så fall: fortsätta som brunett eller bli blond igen?

Min kropp går sönder av all obeslutsamhet som cirkulerar runt här. Hjärnan är redan slutkörd och kan inte ta mer beslut. Så ställ upp nu! BRUNT eller BLONT hår?

Morran hissar:
Westernfilmer och westernserier innan läggdags. Finns inget som gör mig så avslappnad och löser ut stressen så bra som den genren gör.

Morran dissar: Hockeynerver i kombination med mitt svaga hjärta.


Jag försöker i alla fall att se glad ut. Heja MODO! Klart att det blir slutspel!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag röstar för brunt hår :-)

2011-03-02 @ 23:47:14
URL: http://nattugglan87.wordpress.com
Postat av: Ems

Brunt! Du är snygg i blont, men megaawsomesnygg i brunt! ;D

2011-03-03 @ 08:01:14
URL: http://itsonrandom.blogg.se/
Postat av: Josefine L.

Går emot strömmen... du är "megaawsomesnygg" i blont! ;) Fast mig behöver du inte fråga.

2011-03-03 @ 08:09:23
URL: http://strindlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...