The Loser In The End

I dag är det en sådan där dag då jag bara vill slå mig själv hårt och skoningslöst i skallen. Men jag låter bli. I morgon måste jag vara fit for fight så det är onödigt att ge sig själv stryk.

Nu har jag just kommit hem från jobbet (blev 09.30-20.30 i dag i stället för dagtid) och borde tvätta klockan elva. Men vem vill eller orkar tvätta en fredagkväll? Tydligen ingen i det här huset i alla fall eftersom alla andra tider utom klockan 23 till 02 fredag och lördag kväll alltid är fullbokade. Suck.

Måste bara visa de här bilderna som jag satt och lekte med häromdagen:

   
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Taaz kan du testa olika frisyrer och sminka dig. Jag gick ut hårt på de första bilderna, som ni ser. Transa-Morr? Men visst passar jag sjukt bra i samtliga frisyrer?! Jag kan alltså bli Hollywoodstjärna vilken dag som helst. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...