Ute med oss?

Har just varit hemma och ätit lunch och nu ska jag tillbaka på seminarium. När jag kom dit i morse fick jag frågan hur jag tog gårdagens förlust. Jag ljög och sa att jag inte brydde mig så mycket.

Sa att jag tröttnat på hockey och att det får gå som det går. Ville inte bli betraktad som en som står på branten och bara väntar på att hoppa.

Men nej, det känns inte så bra. Alls. Hej Allsvenskan!


Jag just nu (den där läppen har jag efter Mäster! Älskar den!). Och då har jag ändå diskuterat journalistik och fått mat i mig så att humöret har höjts en hel del.

Vad blir det i kväll då? Lutar åt någon typ av utgång. Men jag har jobb i morgon efter seminariet och i kväll måste jag dessutom fixa tusen grejer inför morgondagen. Så utgång med tidig hemgång kanske är på ingång?

Nu: Tillbaka till skolbänken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...