Hockey, hår och tidsbrist

Hockeyn rullar på – utan mig. Stanley Cup och VM är igång, MODO har börjat värva och nu blev det klart att Ulf Samuelsson tar över som tränare.

Jag däremot har inte bloggat om något av det, inte ens Daniel Sedins storhet eller Kung Forsbergs nya roll. När MODO klarade av att säkra elitseriekontraktet blev det en total urladdning som jag ännu inte har hämtat mig ifrån.

Därför vilar hockeyskrivandet ett tag. Även min egen koll går tyvärr lite på sparlåga på grund av allt annat som tar all tid. Men som tur är har jag världens bästa "Foppa 2" som håller mig uppdaterad i Silly season-cirkusen.

---

Har kört en omgång Colour B4 igen. Denna gång blev det styrkan Extra. Resultat? Jag är ungefär jordgubbsblond i håret, tror jag. I alla fall ljusare (eller? Det är svårt det där). Åtminstone varmare. Vi får se vad det blir utav detta.

---

Ganska maffig nyhetsdag i dag. Därför ska jag jobba på nu i stället. När jag kommer hem är högsta prioritet att skaffa Spotify-premium. Och köpa en ny diskborste. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...