Saker som gör mig till en inte så underbar tjej:

- Googlar "koka ägg" eftersom jag inte riktigt vet hur man gör
- Tycker att det är helt rimligt att bara kunna ange potatis och kryddor som ingredienser i potatisgratäng
- Vägrar servera öl lagom till Premier League-sändningarna. Har fullt upp med att se hockeymatchen
- Tror på allt jag läser i Cosmopolitan (källkritik skiter jag i när jag är ledig, okej?)
- Är själva definitionen av någon som tycker mer om att få än att ge – i alla lägen. Ja, förutom stryk
- Har alltid, alltid, alltid rätt. Och du har alltid, alltid, alltid helfel. Dessutom förstår du inget. Alls.

Men utöver detta så är jag ett kap! Så jag gör ett nytt försök här och nu. Vad säger du, Peter den store? Ska vi ta och slå till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...