Lite julkänsla har man ju...

I Morrans värld råder ingen julstress. Barmark (tack och lov!), plusgrader (tack och lov!), regn samt noll förmåga att stressa inför andra högtider än sportsliga evenemang och teve-sändningar av Familjen Macahan och Grey´s Anatomy – och det lilla faktum att vi inte ens är inne i december än – gör att jag inte känner av den där julkänslan så många suktar efter.

Men visst, lite har jag. Tillräckligt för att det ska räcka till det viktigaste: att knåpa ihop årets önskelista! Så här ser den ut:

Nä, nu är det nog dags för disken. Trevligt kvällsnöje...

---

I natt gör arvtagaren efterlängtad comeback. Sidney Crosby är tillbaka! Mmm, mer hockeygodis på ingång. MODO har ju som bekant börjat bjuda på lite mums mums nu efter uppehållet. 


Kommentarer
Postat av: Em

Duuude, jag vet inte om jag kan skaffa Svenska Ridsports Förbundet till dig i år...

2011-11-22 @ 00:35:53
Postat av: Em

Kanske nästa...

2011-11-22 @ 00:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...